Winner Hanımlar süt başvurusu yapıp nezaman süt teslim aldınız. Kızım 1 yaşında gelemedi bir türlü. 1 ay önce başvuru yapmıştım.
RabiaMevaninAnnesi Winner Ay canim ben halk süte basvurdum kizim 15 aylik.Gelen cevap 3-6 yas arası cocugum olmadigi icin yararlanamiyormusum bu cevaba şasırdık mı hayırrrr
Balyanakoglum Winner 2 ayda 1 geldi hep bize ilk başruvıdan sonra da 3 4 ay sonra gelmeye başlamıştı sistem biraz yavaş ilerliyor çalışan sayısı az galiba bu yüzden
Winner Ozgdfn muhtarlığa başvurdum. Anne, baba ve cocuk TC kimlik fotokopisi cektirip götürün. Size orda muhtar form verecek. Onu doldurcaksınız. Muhtar onu belediyeye veriyor. İzmirdeyseniz bu şekilde oluyor
Kuzeyin_annesii Eylul1811 tüh ya keşke daha önceden yapaydım çocuğu tek yararları süt vermek onu da iptal etmişler yav 😑
Eylul1811 Zengin fakir ayırt edilmeden gönderildiği için yürürlükten kaldırılmış oy birliğiyle ☹️ bizde 13 aylığız 1 ay oluyor iptal olalı
toprakveasel Eylul1811 hayır o sadece istanbul için geçerli bır durum Izmir’in sutlerı gelıyor hatta bızzat konuştum
Winner Projenin iptal olduğu haberleri dolaşıyor amaa alan arkadasım oldu. Bilmiyorum artık ne olacak
Eylul1811 Winner ben instagram dan izmir çevirmeyi takip ediyorum orada öyle yazıyordu ki bulunduğum yerdeki arkadaşlara da gelmemiş daha normalde ayın 1inde geliyormış
mrszng03 Eylul1811 bi BornovadayıZ iki gün önce iki aylık 16 adet geldi inşallah iptal olmaz proje çok üzülürüm çok iyi oluyodu .. hele ki bu son zamlardan sonra 🤦🏼♀️
Eylul1811 mrszng03 benim kızımda daha yeni 13 aylık oldu ama gelen giden yok maalesef. Aslında bir muhtara doğruluk payı olup olmadığını sormak lazım
Burcc Sütler her ay düzenli olarak gelmiyor izmirde. Bazen 2 ayda bir bazen 3 ayda bir alıyoruz biz. Geçen ay 3 aylık birden almıştık. 24 adet