ilkerinannesi bende dalin kullanmıstım. Cildi kabardı vucudunda lekeler cıktı basında konak olustu. Ve evet dalin kaynaklı. Bebeklere ph 5,5 kullanmalıymışız. Dalin sampun değer belirtmiyor. Üzerinde ph5,5 olanları alın. Sebamed kullandım ve sebamed bebek vucud kremını aldım 1 kez kullanmamda bıle farketmıstı