24 günlük bebeğimin gaz problemleri başladığı için doktorumuz önerdi aldık fakat muhafaza koşullarında buzdolabında saklanması gerektiği yazıyor soğuk bir şekilde bebeğe vermenin sakıncası olur mu kafam karıştı ne kadar damla damla olsa da soğuk sonuçta, siz nasıl veriyorsunuz?