Kutudan çıkarıp köşeye bıraktım sonra dolabı açınca kavanoz düştü içi doluydu ağırdı on kamera kısmı yaklaşık 10 cm kadar kuruldu dokunmatik sağlam sadece on kamera beni görmüyor arkaya çeviriyor ordan kırık zaten yurtdışından gelmişti bana burda da kime güveneceğim bilmiyorum nereye yollamam lazım face ıd yada on kamerası olur mu böyle mi kalacak anlayan bilen tanıdığı servis bayilerinde çalışan var mı 😢 yere düşşe bu kadar zoruma gitmezdi