Serranin_annesi Bi yerde okudum da başvuru yapmadan ptt den alınabiliyormuş TC ye yatırılıyormuş doğru mu
Balkupum2505 Serranin_annesi hic basvuru falan yapmadim ptty dogum parasi almaya gittigimde onunda yattigini ögrenip tesadüf almistim. Siz 170i arayip daha detayli bilgi alin isterseniz
Purpura26 Serranin_annesi Kimlik çıkarmaya gittiğinde eşimi yönlendirmişler o şekilde başvuru yaptı. 2 ay sonra da pttden çektik
Tgc9 Serranin_annesi Süt parası için başvuru yapmanıza gerek yok kimliğinizle ptt ye giderek direk paranızı alabilirsiniz doğum yaptığınız hastane giriş işlemini sisteme geçiyor zaten
DurununAnnesiiii Serranin_annesi ben 3 ay önce doğum yaptım 300 lira bir para almiştim doğum yardım diye diyerine nasıl başvuruluyor acaba
Serranin_annesi DurununAnnesiiii ona başvuru yapılmıyormuş bildiğim kadarıyla kendiliğinden TC üzerine yatırılıyormuş