Kızlar kuzenim kepçe ailede kepçe kulak asla yok hep annesine kızar hatta ya neden böyle diye 😄 o da dikkat etmedim hep yatırırken katlanmış ilk çocuk bilmiyorsun işte demiş. Hep ben 1 yaşına kadar şapka bandana taktım doğduğu andan itibaren doktorum da esnek oluyor ilk 3 4 ay kulak kıkırdağı dikkat et hatta kafası bile yamulur dikkatli düzenli sağ sol yatır demişti hep öyle yaptım ve ikisi de yusyuvarlak kafaları ama bir hanfendi ısrarla kulak burun boğazcıya sordum alakası yok çocuklara boşuna işkence çektirmeyin demiş siz bu konuda ne düşünüyorsunuz merak ettiğim gerçekten bunu yaptım oldu ya da alakası yok olmadı gibi bekliyorum düşüncelerinizi çok merak ettim çünkü