Merhaba kızlar oğlum 9 ay 10 günlük geçen ay saglık ocağından belediye polikliniğine gidip kan vermemizi istediler genel kontrolmüş bende 1 yaşında yaptırırım diye götürmedim bugün aradılar getirmediniz bakanlık bu ayda istiyo yaptırmanız lazım yoksa imza atmanız gerek diye ama yaptırsam mı bilmiyorum oğlum toplu bi bebek damarını bulamazlar canı çok yanar diye korkuyorum yaptıranlar neler yaşadı anlatır mısınız