Bb387 at kucagina al sen bak de 😡 biz anneler bebegimiz icin en iyisini biliriz. Tabiki doktor dediyse verin mamayi. Cogu kisinin tavsiyesi; siringa, cay kacigi vs. oluyor öyle deneyin ..
banada cok söylediler heleki kayinvalidem 😓 biberonla verme alisir, yok beni dinlemiyon aliscak falan filan hicte dinlemedim biberondanda iciyor gögüsümden de.. ilk baslarda gögüsümü emmiyordu cocul doktoruna danistigima sürekli dene pes etme hangisini emmiyorsa en cok onu ver zamanla alisicak memeye demisti