SibelMom Emziriyorum ve sadece sağ göğüs ucumda bazen emzirme sonrası iğne batırıyormuş hissi oluyor.Aşırı acı çekiyorum.Başına gelen var mı? Ağlatacak kadar oluyor.şu an da var ve çok kötüyüm.Masaj yaptım olmadı.
Asu44 SibelMom karbonatlı suyla her emzirmeden sonra silin benimde öyle oluyordu sonra pamukcuk bulaştı şimdi agrisina acısına dayanamıyorum ilaç kullaniyorum
SibelMom Pamukçuk yok ağızında.1,5 saat kadar ağrı çekiyorum sonra azalarak geçiyor.o göğsüm ilk emzirirken de yara olup iyileşmişti.2,5 aylık bebeğim bazen çekiştirince yine yara gibi sızlıyor. Karbonatlı suyu deneyecem.Çok teşekkür ederim.