busrraa kızımın 10 günlükken gözü akmaya başladı göz doktorumuz gözyaşı damar tıkanıklığı var dedi bi damla yazdı ismi tobrased bu damlayı kullanın dedi ayrıca hergün üç kez masaj yapılacak dedi fakat işe yaramadı ardından netira diye bi damla kullandık oda fayda etmedi doktora her fırsatta sordum bebek küçük olduğu için işlem yapamayız 6 aya kadar beklicez daha sonra sondalama ile tıkalı damarı açarız dedi. Tabi bu arada hergün ılık su ile gözünü temizledim çayla sildim anne sütü kullandım. Öyle böyle derken kendiliğinden geçti akma falan durdu şuan 7,5 aylığız çok şükür bi sıkıntı yok sizde sabırla bekleyin mutlaka geçer geçmezse küçük bi operasyonla açarlar geçmiş olsun😊