5 aylık bebeğim var hamileyken böbrek büyümesi mevcut dendi doğduğunda sorun olmadı 2 ay kontrolünde herhangi bir sorunu çıkmadı 4 ay kontrolünde 5 milim büyüme var dendi nefroloji bölümüne yönlerildim böbrek büyümesi olan anneler bebeğiniz de nasıl bir tedavi yapıldı bilgi verirseniz sevinirim 🙏