1 yaşında ki bebegime bugün kızamıkçık aşısi yapıldı yumurtaya alerjisi var diye acilde yaptırdık 1 saat gözlem altında kaldı birseyi yoktu 4 5 saat sonra vucudu ve ense kısmı kizarmaya başladı ne yapmam gerek acile gitmem gerekirmi bilgi verin lutfen