Kızlar oğlum hastaydı olduğu gibi yastığa istifar etti bende makina sodasıyla olduğu gibi makinaya attım yünlü özelliğinde yıkadım biraz topaklanma olmuş şimdi kurumaya bıraktım daha önce yapan varmı sizce içi iyice kurur mu toparlanan yerlere de oklava ile iyice vursam düzelir herhalde dedim 🤭😂