3 haftalikken az beslendigini ögrenip mamaya basladik. 1 aylik kontrolünde doktor hesapladi günde 52 gram almis 😂 hemen mamayi birak cok hizli kilo aliyor demek ki sütün yetiyor artik dedi ve biraktik.
benim yaptiklarim; galactagi damla, dereotu, emzirmw caylari ve 2 saatte bir sagmak/emzirmek
bebegim uyanik olsa bile 2 saat doldumu sagiyordum cünkü süt memeden nekadar cok ve sık bosalirsa vücut okadar cok süt üretiyor.