He bu arada yorumları okuyunca aklıma geldi bende de cam kesini gibi acı oluyordu ve basur da vardı. Kantaron yağı, zeytin yağı sürekli her tuvaletten sonra sürüyordum yumuşasın diye bir de en önemlisi emzirince oluşan göğüs ucu yaraların için kremler oluyor ya onu sürmüştüm ve o çok iyi gelmişti bana tabi birde olmazsa olmazımız sıcak suya oturmak. Dönüşümlü olarak kantaron yağı, zeytin yağı, göğüs ucu yarası kremi sürüyordum ve zamanla geçti acısı hiç doktora gitmedim