Pirtikveannesi
İçimde bianlık umut ışığı yandı be bacım, birisinden düzelecek kelimesini duymak bile güzel ama siz şimdiye kadar yükselen bir şeyin düştüğünü gördünüz mü bu ülkede 😃
Birbirlerine hakaret etmelerinin sebebi şu ki, tek çözüm dediğiniz gibi sandıkta, yapabileceğimiz tek şey oy vermek ama ülkeyi bu hale getirenler hala uyuyor.. Anlamıyorlar yani, hakaret kelimesi kullanmadan nasıl anlatabilirim, hangi sıfatı kullanabilirim bilmiyorum inanın ama cahilin dik alası insanlar sandıkta kazanıp bizi de kendilerini attıkları bataklığa sürüklüyorlar. Olanlardan haberleri yok, olmayacak da. Bir şeyi anlamak için görüp duymak gerek, görüp duyduktan sonra da onu işleyip mantık yürütüp fikre dönüştürecek bir organ lazım biliyorsunuz, o işte, o yok.