38-ruyam Arkadaşlar kızıma tulumunu geçen hafta aldim fakat makinaya attim rengi çok kötü olmuş dağılmış kumaş boyası alsam boyasam fikir verirmisiniz napayim pembe olmus çok kötü Bi renk bide tulum yünlü pelus gibi yardım edin
-Gizem- 38-ruyam kumaş boyaları zararlı kimyasallar içerir ve ağır kokusu olur. Bence de kötü durmuyor rengi ama isterseniz kırmızı birşeyle bir kez daha yıkayın biraz daha pembe olur 🤷🏼♀️ Aklıma başka bişey gelmedi