Busss00 Kızlar merhaba 15 aylık bebeğimde ağız kokusu oluyor bu normal mi herkesin bu aylarda oluyor mu yoksa bir doktora götüreceğim merak ediyorum bir problem mi var yoksa olağan bir şey mi
Deletedmom626372 Busss00 16 aylık oldu kızım 1 aydır biz de de var diş çıkarma desem 13 diş çıkardı yani çıkacak bir diş yok şuan görünürde. Boğaz enfeksiyonu da yok ben de anlam veremedim götürcem kabızlık çekiyoruz diye o sırada sorarım dedim . Varsa bilenler bende şöyle bekleyeyim
ObirAnnnee Busss00 Arada öksürüp yutkunma gibi bir hareket yapıyor mu midesi kalkar gibi oluyor mu. Eğer bunlar varsaa reflü yoksa bir çok sebep var
Deletedmom626372 ObirAnnnee bir çok sebebi açar mısınız ? ☺️ Kabızlık problemimiz var bizim ciddi oranda zaten tedavi sürecindeyiz ama hala aşamadık onun bir etkisi var mıdır ?
ObirAnnnee Deletedmom626372 Diş çıkarma Emzik Açlık susuzluk gibi etkenler Yenilen besinlerin etkisi (sarımsak, soğan) Diş ve diş eti bakımının eksik olması Pamukçuk Enfeksiyon Kabızlık yapar mi inan bilmiyorum, yanlış yönlendirmis olurum.