siyah3430 Guzelkizim0 ürünleri güzel aldıklarımda %100 pamuk ibaresi var. Kalıpları küçük ona göre sipariş verin.
TheBaby Guzelkizim0 Ben yapıyorum. Evet gayet güzel kaliteli ve uygun. Şöyle diyim e-bebekten aldıklarımdan falan çok daha kaliteli. Kalıpları küçük değil tam kalıp. Civilin ürünleride çok kaliteli.