tosbikannesiiii kızlar dün markette 125 e aldığımız mamayı haftaya alırım die bıraktım şuan çok pişmanım keşke alsaydımm stokçuluk yapmak istemedim ama keşke yapsaydım şuan uçmuşş:(((nereye gidiyoruz zamda zamm
kaymakliekmekkadayifi tosbikannesiiii bende 3 gun once mama alcaktim kizima hadi elimdeki bitsin oyle aliyim dedim 3 gun once 70e aldigim sma optipro 400 gr 80 olmus. Saka gibi. Digerlerinjn fiyatini ayni 400 gramligi pahalanmis sadece
dlrkrn Hipp organik combiotic 800 gr 210 tl olmuş şaka gibi Allahtan bebeğim 1 yaşını geçti ya bebeği küçük olup sadece mama ile beslenenler?
tosbikannesiiii alptoyyy kız valla kendimi geçtim biz alırız bir şeklde alamayan bunalıma girip intihar eden Analar babalar gözümde canlandıkça üzülüyorummmm daha da artıcak zaten Allah yardımcımuz olsunn
Gamzetsn Şaka mı 1 mamaya o kadar fiyat olurmu ya 😳 Ben burda 12 euro alıyorum devlet her ay bebek ihtiyaç çekleri gönderiyor mama bedavaya geliyor. Bir de her ay 171 euro ayrı yatırıyor çocuk için
kaymakliekmekkadayifi Perperi sadece anpa grossa gitmek icin istanbula gezmeye gidiyoruz😂 saka bi yana istanbula her gelisimizde anpa grossa mutlaka ugruyorum alincak bisy mutlaka cikiyo. su anpa gross keske izmirede acilsa.