Defneada- Kızlar selam, 4 Aralıkta normal doğum yaptım. Korse ve rahim toparlayıcı almıştım. Korseyi 4.gündem itibaren takmaya başladım günde 4 saat şeklinde. Ancak rahim toparlayıcıyı ne zman kullanmak gerekir acaba bilgisi olan var mıdır