Merhaba kızlar bebeğim soğuk aldı sanırım fena üşüttük üç gündür öksürük ateş oldu dün doktoru ventolin,, zatiden şurup bide azitro isminde antibiyotik başladı bunları kullanıp fayda gören oldumu acaba birde bebeğimin genzi çok dolu serum fizyolojik sıkıp otribebeyle çekiyorum bildiğin sarı sarı balgamlar geliyo ama bebeğim ağlamaktan helak oluyo çektirmiyo çekmesemde o balgamlar içerde kalıcak bu antibiyotik veya havalar o balgamları yok eder mi uzun oldu ama yorumlarınızı yazarsanız çok sevinirm 😓