2prensannesiii06 Kızlar selam 8 bucuk aylık oğlum var galiba dişi çıkıcak henüz hiç yok. Çok huysuz ve sürekli kaka yapıyor artık bez değiştirmekten bıktım. Doğrı düzgün bişey de yemiyor emiyor beni. Sürekli kaka yapması normal mı 🙄
DurununAnnesi12 2prensannesiii06 ishal olmuş dişten dolayı sürekli su içir canım sıvı kaybı olmasın bizim kız su içmediği için serum taktırmıştık
motherlove 2prensannesiii06 benim oğlum da yarın tam 8 aylık olacak geçen hafta dişinin patladığını gördüm ardından ikinci diş patladı şuan 2 dişimiz var görünüyorlar artık😊 ama 4 gündür de kusma ve ishal var baya yoruluyorum elinden
Zeyynep 2prensannesiii06 bizde aynı durumdayız doktora sordum maflor damla 6 damla kullanın dedi iyi geldi