Kiar esim altcoin almis ve 15 milyar yatirmis sonuc husran.. asgari ucretle 750 lira kredi odeyerek geciniyoruz.. sobali evde ustumuze basimiza bisey almayarak.. Bu ay su ihtiyacim var demeyerek.. bi tupu 2 sy kullanarak.. 1 sise yagi 2 ay kullanarak.. benim kendi babam krefi cekyi borcumuz bitsin diye onun disinda amcasina borc yapmis ve ayri olarak altcoin almis hale hazirda borcumuz varken 30 binlira daha borc cikti napicami bilmiyorum aglamaktan gozlerim sisti acamiyorum kucagimda kizim neden agliyosun anne diye sorup duruyor.. tepkimi koydum ortaya ama ne fayda yapmis yapacagini kredi kartini kullanmis.. sikayet edebiliyomuyuz ben onu soracaktim paramizi geri alma durumumuz olurmu yani