27Emir-tufan Tazeanne03 ben çay kaşığı ucuyla şurup verdim zeytin yağı verdim damla veriyorum 50 günlük oldu bugün bizim gaz sorunumuz var bir nebze rahatlatıyor diye mecbur kaldım çay kaşının ucuyla yarım kaşık birsey yapmaz herhalde
Bitikmomi Tazeanne03 gaz sancısına ağrı kesici şurup vermeseniz daha iyi naçizane fikrim. Çünkü bazı bebekler 6 aylık olana kadar gaz sancısı çekiyor hergün ilaç veremezsiniz sonuçta. Masaj yapın probiyotik damla başlayın temiz içerikli gaz damlası verin daha iyi. Geçmiş olsun
Mom4565 Tazeanne03 Cook küçük vermeyin sakin gaz sancısına zaten ağrı kesici surup fayda etmez canım masaj yap karnına
Melek6177 Ayaklarını karnına doğru tekli tekli soruna ikisi birden iterek hareket ettirin sizde günde 3 defa kimyon çayı için gaz damlasına da gerek kalmayacak ☺️ Kimyon cayı gaz için en iyi dedikleri damladan bile daha iyi👍🏻