bequm ben gittim nevin Uzunere hiç ama hiç beğenmedim asla yönlendirmedi ve bize Google da yazan şeyleri söyledi parasını aldı gönderdi Soru soruyordum asla net cevap vermiyor olabilirdee olmayabilirde denicen gorcen falan diyor zaten deneyerek göreceğimi bende biliyorum bunun için prof olmaya gerek yok beni yönlendirmesi lazım ama asla.