Anneler merhaba mama kullanmaya başladığımdan beri hipp kullandım ve bebeğim kakasını hep 3 4 günde bir yapıyordu 10 güne kadar normal diye ve mamanın içinde probiyotik var diye şimdiye kadar mamadan olmasına ihtimal vermedim ama artık kabız da olmaya başladı hipp kullanıpta bebeği kabız olan var mı hipp in yorumları hep kabız yapmadığı yönünde çünkü ona göre değiştireceğim.