Prensesannesii__ ben bebeğimin elbisesini kendim yapıyorum daha ucuza mal oldu. Bu bi model var şifon çiçeklerden yapılıyor görmüşsündür mutlaka. Giydiği ve bidaha belki giyemeyeceği 3-6 aylık bir tütü etekli elbisesinin üzerine dikeceğim. Şifon çiçekleri 130 tanesini 43₺ ye aldım internetten senin de bebeğinin öyle bir elbisesi var ise bidaha nerde giyecek bunu dediğin değerlendirebilirsin 🥰