Esimin babaannesi 1 aydır kaburgam batıyor diyordu geveleri ağrıdan uyuyamıyormuş k.pederim doktora götürmüş ultrasonda ciğerde ve rahimde kitle tespit edilmiş 1 hafta 10 gun önce yağlı mr ya da tomografiye girdi orada rahimde yumurtalikta kalin bağırsakta karaciğerde ve memede kitleler tespit edilmiş kanser gibi duruyor ve kemoterapi de alamayabilir
ameliyat da edilemez demişler ağrıdan kivranıyor az önce pelvik mr icin gittiler yarin da biopsi yapilacakmış yanılma ihtimalleri var mı kanser midir kesin ve kurtulma şansı yok mudur bitkisel kür falan var mi basina gelen kurtulan