Hanımlar merhaba 32+5 doğumlu prematüre bir bebeğim var şu an kronolojik 2ay28 günlük gece gündüz uyumuyor nasıl dayanıyor anlamıyorum meme emmek istiyor sürekli asla bırakamıyorum çok fazla ağlıyor bıraktığım zaman uyuma süresi 10 dakikadan az diyebilirim hemen uyanıyor tekrar başa dönüyoruz neden olabilir böyle bir şey başına gelen var mı çevremdekiler süt yetersizliğine bağlıyorlar 4 kilo bebegim yavaştan içinden çıkılmaz bir hal alınca bende öyle düşünmeye başladım ne yapacağımı bilemiyorum