Ada290921 Sevgili anneler gazdan cektik bir hafta yapmadığım sey kalmadı en son mamasini degistirdik bigaia kullaniyorduk biraktik ve cok sukur gecti 🥰 bunu onermek istedim bigaia her bebege yaramio. Aptamilden bebaya gectik.
NinovaLemi Biogaia gaz damlasindan çok barsak geliştirici. En basiti kakasını bile düzenliyor. Gaz için genelde anneler biogaianin yanına ekstra bir şey daha kullanıyorlar
Uyumsuzz Bende hem aptamil hem biogaia kullanıyodum iyi geliyodu ama yanında gaz damlasıda kullanmak lazım. Bende şuan mamayı değiştirdim bebelac kullanıyorum aptamil daha iyi geliyordu sanki 😶