Papatyamelek benim bebegim 8 ay 10 gunluk komando gibi emekliyor normal emekler pozisyonda kalkip ritim tutuyor desteksiz de yeni yeni oturuyor 3. 5 dk anne sutu almiyodu zaten mamayi baya azaltti reddediyor bi sabah bi gece uykunun icinde iciyor ek gidayla arasi cok iyi bu ay corbalara gectik et suyu ile sebze ,tarhana , sehriye ,mercimek yogurt ezogelin hepsini cok seviyo yogurdu sade yediremedim gunluk meyve puresi yapıp yogurtla birlikte karistirip veriyorum onun disinda her gun kefir iciyo kasik mamasi yiyo gun icinde biraz oyuncaklarıyla oynuyoruz birlikte renkleri isimleri soyluyorum beni izliyo bi 15 20 dk kadsr yürütecte vakit geciriyo sarki soyluyorum hayvan sesleri çıkarıyorum ilgiyle izliyo yemek yaparken mama sndalyesine alip yemegi nasil yaptigimi anlatiyorum tv hep acik cizgi film de aaciyorum ama en fazla 5 dk izleyip sıkılıyo oyun oynamak istiyo hep anni , baba , gell aciktiginda mama kelimelerini soyluyo bi de dün dişlerimizi 6 ya tamamladik ustten 4tane birden cikti uykusu da aksam 11 gibi uyur sabah 9 9 bucuk gibi uuyanir gun icinde 3 3bucuk saate bir uyur yarım saat 1 saat kadar bu kadar🤣cok uzun oldu