mercanmeb Kızlaaarr kimle konuşsam kimi okusam hep sütünün boşa akmasından, göğüsleri akıyor göğüs pedi kullanıyor. Çok fazla sütten göğüsleri şişiyor. 50 günlük bebeğim var ne sütüm aktı ne göğsüm şişti. Ben anlamıyorum benim sütüm az mı?
NinovaLemi mercanmeb bebeğin emiyor ve yeterli kiloyu alıyorsa az değildir. Benim de her zaman şisip akmıyor. Bebeğinizi 4 5 saat emzirmezseniz o zaman şişer. O da iyi bir şey degil. Önsüt fazla oluyor. Önemli olan yağlı süt o da şişkinlik ya da akma yapmıyor kolay kolay
Smy16 mercanmeb sütün akması memenin ucundaki deliklerden kaynaklanan bişey, benimde akardı ve deliklerimin açık olmasından kaynaklı akardı, sizin delikler sıkıdır ondan akmıyıdur, sütünüzün olmadıgı anlamına gelmiyo
Denizzz88 mercanmeb herkeste ayni değil o bi arkadaşım vardı baya fışkırırdı göğsünden sütler karşıya doğru ama benim asla hiç akmadı da o kadar şiş sert olmadı da ama 7 aylık oğlum maşallah hala emziriyorum doyuyor kilosuda normal. O bence deliklerle alakalı bişey
Deletedmom_61 Bende bazen öyle hissediyorum bazen şişiyor bazen şismiyor önceden çok akardı şimdi akmıyor