Merhaba anneler,
Pek kullanmadigimdan kangurumu satıyorum.
Yenidoğan aparatı, kışlık örtüsü ve çantası dâhildir. 0-36 ay arası kullanıma uygun. Sadece birkaç kez kullanıldı, sıfırdan farksız ürün. Çamaşır makinesinde yıkamaya uygun.
350ye aldım 250ye satıyorum.
Görseller
https://imgyukle.com/i/k0khAP
https://imgyukle.com/i/k0kp40
https://imgyukle.com/i/k0kBmY
https://imgyukle.com/i/k0ksIq