Deletedmom280 bugün hastanede bi kadin yanaştı yanima. Benim kizim 1 2 adım atıp koltuklara tutunup oyun falan oynuyordu. Teyze baba falan diyo 11 aylık. Nezamandir basiyo adim atiyo dedi. Onun kucagindaki rahat 12 kilo vardi ki maşallah kolundan bacagindan et sarkıyordu löp löp. Sanirim benimkini küçük gördü kendilerine nazaran (9,5 kilo 79 cm boy ) 3 aydir dengede durup bikac adım atiyo ama tam yürüme hali almadi , 11 aylik henüz dedim. Neee bu mu 11 aylık dedi. O nun kucağındaki de Allah sağlık hoşluk versin ama sadece etrafa bakiyodu 4 aylik bebek gibi. Biz 8, onlar 11 temmuz dogumluymus. 3 gün aramız yani. Ne diyim allah akıl fikir versin. Başta yürümeye çalışıyo sesler çıkarıyo diye özenip bana yanaşıp bide aklınca bizi küçümsemesi 🤷♀️