Merhaba anneler, 2 gun korse taktim ama 10 dk falandır. Sezaryenim olali dun 1 hafta oldu. Bugun atletimin o kısmında bir damla kan gördüm. Belki de alt tarafımdan bulaşmıştır ama öyle değil gibi. Sezaeyen dikisi arada kanar mı, normal mi, korkuyorum