Mom4565 Bulutirem emzirirken de var canım ben 2 buçuk yıl kullandım emzirirken Tebrik ederim bu arada 😊
cileklisakiz Bulutirem evet zor olacak keşke korunsaydınız ama şuan bunu düşünüp kendini üzmenin anlamı yok inşallah sonrası çok çok güzel olur canım. Beraber büyürler oyun arkadaşı olurlar ilerde rahat edersin. Herşeyin en önemlisi sağlık Allah sağlık sıkıntısı vermesin bi şekilde zorda olsa büyürler 🌸
NeverGiveUp Vera1810 korunursan hamile kaldığında Allah ın takdiri dersin ama geri çekilme yapıp korundum sanıp kader kısmet diyemezsiniz. Korunmadık diyeceksiniz.
Grlnl ikiKudurukAnnesi 3 sene böyle korunduk bi şey olmadı 😂 bence kişiden kişiye değişiyor sanırım bh
2cocukannesikizimveoglum Inek sutu vermenize gerek yok Emzirin bebeginizi,ben tam 6ay emzirdim hamileyken ,kizim 12aylikti hamile kaldgmda hamilelgin 7ci ayinda kestim sutten
Ndrg-12 Bulutirem anladım bende kızım 5 aylıkken hamile kaldım. Şimdi 8 aylık olmak üzereyim. Allah kolaylığını verir
Grlnl ikiKudurukAnnesi kesinliklee çok risklii 🤭 o zaman hiç çocuğumu yoktu olabilir de olmayabilir de modundaydık şuan çocuğumuz var şimdilik Allah olmayanlara versin diye daha sıkı önlemler alıyoruz 😂
agns Bulutirem Ben de aynı yöntemle 7 yıl korundum ne zaman 2. Yi istedik o ay da hamile kaldım, Allah sağlık sıhhat versin.