Bir_prens_bir_prenses Bebeğim 3 aylık sizce gaz yapar mi siz ne zaman yediniz? Çok değil pilav üstü yicem zaten bol kimyonlu tabi
Kuzeybabyy Bir_prens_bir_prenses bebekten bebeğe değişir benim oğluma yapmadı mesela afiyet olsun bol süt olsun
Deletedmom_21 Bir_prens_bir_prenses ye bacim sen ne yersen ye hersey gaz yapici doktorum ne bulursan ye demisti sut yapsin demişti
Nesrincente Bir_prens_bir_prenses benımkı cok gazlı degıldı ama fasulye de valla cocuk mahvoldu kimyon kat fayda eder belkı dene bakalım neolacak
Bir_prens_bir_prenses Nesrincente yediğin gece mi oldu gazi? Çok değil 3 kaşık atcam pilâvmın uzerine
Seyda1126 Bebeğim 9 buçuk aylık doğduğu günden beri sık sık kuru nohut hersey yiyorum hicde Bi sorun yaşamadım ama arkadaşlarında dediği gibi bebekten bebege değişir yiyip gözlemleyin bebeğinizi yinede 😊
Bir_prens_bir_prenses Seyda1126 az bisey zaten 3 yemek kaşığı kadar.. nohut bisey yapmamıştı inşallah burnumdan gelmez🤭
Irmakprensesinannesi Bir_prens_bir_prenses kuru fasulye limonla hasla öyle yap yemeğini hiç bisi olmaz rahat ol ben kızımda öyle yapiorum hiç gaz sıkıntısı yaşamadim
Nesrincente Bir_prens_bir_prenses gündüzde var Dı nasıl cıkarıyordu ona ragmen kıvranmıstı deneyin sizde olmaz belkı
Ddddddd01 Bir_prens_bir_prenses ye ye 2 çocuğumda da hersey yedim içtim çok gazlı bi bebek olmadılar bebekten bebeğe değişiyor gazlı bebek olunca su içsen bile gaz yapıyor ona.
sarmaliklahana Bir_prens_bir_prenses Bne yedim yapmadı. Dünde karnı bahar yedim gece Gaz sancısı oldu ama 4 gündür var zaten neden bilemiyorum 🥴 3 aylık bebeğim şimdiye kadar Ga sorunu yoktu 4 gündür sancısı oluyor 🤷😔
Bir_prens_bir_prenses sarmaliklahana sarmaliklahana meyaski cikolatahurma Pembepanterr biryazmasali Bsradskran 2007 Yedim gitti valla bakalım gaz yapicak mi. Mutlaka yapılacaktır bize bile yapıyor ama inşallah rahatsız edecek kadar yapmaz pilavın üzerine 4 kaşık susuz koydum bol kimyon beklemedeyim suan😂💨 Nesrincente
meyaski Bir_prens_bir_prenses Kimyon çayı da için bence. Ben dün komşuda adını unuttuğum bir baklagil salatası yedim 😂😂 neydi ya of… 🤦 Neyse akşama bir de soğan yemiştim, hangisi etki etti bilmiyorum ama bende acayip gaz oldu. Kızımda bir şey yoktu
cikolatahurma Bir_prens_bir_prenses yer gitsin yediğindede gaz yapıyor yemedğindede ben yemeye başladım artık yiyince oğlum iyi gaz çıkartıyor artık😁😁 2 ay 26 günlük Yedikten sonra kimyon zeytinyağı ekmeğini ban kapanışı öyle yap 😁😄