Dyglila işini hakkı ile yapan herkes fazla fazla alsın inşallah emeğinin karşılığını. Şu an asgarî ücrete yapılan zam çok çok yetersiz bile bence. Ama söylediğiniz çok doğru. Aynen böyle hissediyorum. 4 sene üniversiteyi boşa mı okudum? Kpss de Türkiye derecesi yaptım kaç tane sınavdan geçtim. Gecemi gündüzüne kattım onca zamanı yok saydım. Mesleğimi çok severek yapıyorum ama artık gerçekten yetti. Benim lise mezunu bir insanla maaş farkım olmasın mı ? Öğretmene yüzde 5 asgari ücrete yüzde elli. Ne ala memleket.
Öğretmen değilsiniz sanırım ama halden anlamanıza çok sevindim gerçekten, sağolun.