senac Merhaba kızlar. 15 gün önce bebeğim dünyaya geldi ve benim geçmek bilmeyen göğüs ucu yaralarım var. Lansinoh krem, gümüş kapak, zeytinyağı her şeyi denedim. Çocuğumu emzirirken resmen ağlıyorum. Bu konuda fikri olan var mı?
Berkay06 senac benim sütüm gelmemişti pompayla sağarak geldi yaralar yüzünden ağlayarak emziriyordum garmastan Pomad lansinoh krem karışık sürdüm 1 hafta falan çektim o acıyı hemen geçirmedi kremler
AzraCemre senac canım bebeğin memeyi doğru kavramadığı sürece ne yaparsan yap geçmez önce doğru kavradığından sadece ucunu almadığından emin olmalısın