Annebebek58 bizde alerjik mama kullanmaya başladık bebeğim asla içmiyordu 3 gün önce doktora gittim içmediğini söyledim mamayı değiştirdi ama tat olarak hepsi aynı muhtemelen bunu da içmek istemeyecek vanilya şurubu kullanabilirsin bir iki damla dedi. Veya normal bildiğimiz toz vanilya tatlandırabilirsin dedi ben vanilya şurubu kullanıyorum bebeğim yavaş yavaş alışmaya başladı bugün içiyor