cileklisakiz sevgili polyanna,Pembe panjurlu evinin penceresinden izlediğin,içinde bulunduğun toz pembe gördüğün hayattan çıkıp dilerim gerçeklerle yüzleşirsin.Allah aşkına kimse zama az demiyor süper zam ama para yine yetmiyor herşey zamlı insanlar yine dar boğazda kalıyor bu parayla.Neden anlamak istemiyor sizin gibiler asgari ücret artınca diğer herşeyin fiyatı aynı kalsa keşke ama öyle olmuyor işte insanlar kendini asıyor gecinemedim kirayı odeyemedim diye,bunlarda asgari ücret alıyor ama kiralar almış başını gitmiş.