Selamun Aleyküm hanımlar.🙃
14 aylık kızım var nereye gitsem peşimde.. hiç tek başına oturup oynamıyor, yemek yapmaya hatta su içmeye girsem mutfağa direkt kalkıp geliyor.. lavaboya gitsem oda gelmek istiyor kapıda ağlıyor tek başına korkuyor desem öyle bir şeyde sezmedim çünkü oyuna daldığı zaman güzel oynuyor. Ama genel olarak her yerde peşimde yemeği bile birlikte yapıyoruz tüm mutfağı alt üst ediyor asla bana bir iş yaptırmak istemiyor sabah benimle kalkar akşam benimle yatar tüm gün benim peşimde böyle olanlar var mı? Çözüm önerisi istiyorum😕