Mlkko Oğlum geçen hafta aşı oldu. Doktor 1 hafta sonra yan etkiler başlayabilir dedi ve öyle oldu 3 gün ateşlendi dün de döküntüler oluştu yanaklarında ve vücudunda kızamık gibi 🥲 ne zaman geçer acaba yaşadınız mı böyle bir durum?
Mlkko Sukursebebiii kizamik kizamikcik kabakulak su cicegi asisi. Tesekür ederim cevap icin doktora gidiyorum simdi. Kimse de yazmiyor zaten böyle seylere 😏
Mlkko Sukursebebiii gittik iyi sükür sagolun. asidan 1 hafta sonra ates ve ardindan döküntü olmasi normalmis. Hatta öksürük bogaz agrisi burin akintisi falan da yapabilirmis ama bogazi falan iyi sükür ki. Haftasonuna kadar gecer dedi eger tekrar ates olursa gelin hemen o zaman tehlikeli bir daha olmamasi gerekiyor dedi. Ins gecer biter. Siz de daha yaptirmadiysaniz aklinizda olsun 😊
Sukursebebiii Mlkko insallah gecer biter iyi olursunuz ya bir an evvel toparlarsiniz. Bizimki henuz 11 aylik olmak uzere ama aklima yazdim bunu tesekkur ederm 😊
Mlkko Sukursebebiii inşallah çok sağolun 💜 1 yas asisi zaten az kalmis siz de umarım sıkıntısız atlatırsınız hiç bunları yaşamadan 🎈