Benkimimki bizim bebeğimiz 6. Ayına girdi. Daha bugün doktora gittik. Klipsli yöntem olmaz dedi cerrahi olacak dedi. Kısmi uyuşturulacak , biraz daha zaman geçerse genel anestezi ile yapmamız lazım dedi. Yani sanırım 6 ay bile geç. O yüzden erken yaptırmak lazım.