Herkese merhaba. 5 aylık bebeğim var süt yumurta alerjimiz var aptamil pregomin AS mamasını aldık (doktor raporu ile) ama bebeğim bir türlü tadını beğenmedi içmiyor. Bi yerde okumuştum vanilya yağı damlatin mamanin içine dıe ama tereddütte kaldım zararı olur mu başına gelen varmi siz ne yaptınız?