noluyoya İlk gittiğimizde ciddi bir doktor geldi ama 2 gittiğimizde gayet sohbetliydi, aslında olması gerektiği gibi bir doktor. Her sorduğunuz soruya net cevap veriyor gereksiz yorum yapmıyor. İşinde gayet iyi, 19 günlük bebeğimi emanet ettim düşünün. Yeğenimin biri 4 aylık diğeri 5 aylıkken sünnet oldu, şükür onlarda çabuk toparladı, kardeşim gece 12 de doktora mesaj atmış banyo yaptırabilir myiiz ağlıyor diye, doktor hemen geri dönmüş aramış hatta. Bana teşekkür ettiler hatta önerdiğim için. Doktorumuzla ınstagramdan takipleşiriz oğlumun her resmini beğenir😍