BongomyaPrensi https://ty.gl/f5ole8t7yx bu mama sandalyesi iyi mi kullanan var mı hem masa hem sandalye olan bişey istiyorum bu yüzden bu modellere baktım genellikle bu modelde de oturma yeri küçük deniyor 🤔 kullananlar bakabilir mi
egeninanns BongomyaPrensi benimki buna benzer küçük evet ama 13 aylık şu an rahatlıkla kullanabiliyorum hala
BongomyaPrensi Annis-ogul bilmiyorum canım ya hem iyi hem kötü yorumlar var ilerde de kullanabilelim diyorum ama bilmiyorum
Annis-ogul BongomyaPrensi cnm bu ürünler cok hafif oluyo allah kötüdür cocuk hareketli olunca cok dusme gerceklesiyo
Birprensesannesiii3850 1 hafta oldu asagi yukari bu degildi ama trendyoldan aldim bende moje marka pembe minderli 175 e aldim çok hafif ama iş görüyor gözetim altindayken koyuyorum zaten bi sknti yasamadim henüz