18 aylık kızım iki gündür burnu tıkanık olduğundan uyuyamıyo. Serum ve damlayıda kullanamıyoruz aşırı ağlıyo bunun daha kolay bi çözümü yokmu? Ihlamur pişiriyorum şimdi mesela. Bunun gibi önerileriniz varmı? Birde gece kafasını üşütme ihtimali varmı evin ısısı bize göre iyi ama kızıma göre düşük gelebilir. Bu gece hiç uyuyamadı mesela