Glsmnn siprattin kullandım ama bı faydasini görmedim bende denicem inşallah sonuç alırım yoksa kızım delirtecek beni kardeşini de uyutmuyo başında dikiliyo bagiriyo agliyarak kalkiyo erkende geçte yatsa uyaniyo bı duzeliyo gibi oluyo oh diyorum tekrar basliyo nazarmi 2 yaş sendromumu bilmiyorum artik